Event dobry na wszystko

Organizacja eventów zajmuje coraz bardziej znaczącą pozycje w hierokracji przychodów agencji kreatywnych. I nie ma w tym nic dziwnego. Dzisiaj prawie każda firma wysyła swoich pracowników na obozy integracyjne czy szkolenia – a zaplanowanie czasu wolnego zleca agencjom eventowym.

Powszechnie wiadomo, że zadowolony pracownik, to wydajny pracownik – a co może wpłynąć lepiej na postawę zatrudnionego jak nie darmowy wypad na weekend z licznymi atrakcjami. Jak widać organizacja eventów może bardzo opłacić się pracodawcom. Po pierwsze, taki wypad zwiększa przywiązanie pracownika do jego miejsca pracy. Lojalność to cecha której niestety brakuje wielu ludziom.

Po drugie, wyjazdy czy szkolenia uczą pracy w grupie i pozwalają rozładować nagromadzony stres. Każdy przedsiębiorca powinien traktować takie wydarzenie jako inwestycje w rozwój swojej firmy. Na szczęście świadomość tego typu działań ciągle wzrasta, dlatego należy się liczyć ze zwiększeniem zapotrzebowania na usługi agencji eventowych. Nawet obecnie poszczególne agencje konkurują między sobą nie tyle pod względem cenowym co atrakcyjnością oferty. To logiczne, że rokroczne powtarzanie określonego schematu nie przyniesie zamierzonego efektu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *