Lista najtrudniejszych i najefektywniejszych działań pozycjonerskich.

Najefektywniejsze metody seoBadanie wykonane przez Ascend2 we współpracy z Research Underwiriter pokazało bardzo ciekawe zestawienia odnośnie najbardziej efektywnych oraz najtrudniejszych działań SEO.

Po wywiadach, których udzieliło 594 osób (właściciele firm, dyrektorzy marketingu oraz specjaliści od SEO) okazało się, że najefektywniejszym działaniem SEO jest tworzenie oryginalnej treści oraz aktualizacja treści na stronie.
Z kolei do najtrudniejszych działań należy Ling Building (45% osób zwróciło na to uwagę). Ciekawe jest to, że na drugim miejscu jeśli chodzi o najtrudniejsze działania jest 1 miejsce z najefektywniejszych działań czyli „Tworzenie oryginalnej treści”.

Najefektywniejsze działania SEO:
miejsce 1. Tworzenie oryginalnej treści – 48%
miejsce 2. Aktualizacja treści na stronach – 47%
miejsce 3. Zarządzanie słowami kluczowymi – 36%
miejsce 4. Optymalizacja meta tagów– 27%
miejsce 5. Tworzenie stron docelowych (landing page) – 26%
miejsce 6. Integracja z mediami społecznościowymi – 24%
miejsce 7. Prowadzenie blogów – 23%
miejsce 8. Link building – 19%
miejsce 9. Modyfikacja istniejącego contentu – 14%
najważniejsze działania pozycjonerskie

Najtrudniejsze działania SEO:
miejsce 1. Link building – 45%
miejsce 2. Tworzenie oryginalnej treści – 39%
miejsce 3. Integracja z mediami społecznościowymi – 34%
miejsce 4. Zarządzanie słowami kluczowymi – 26%
miejsce 5. Prowadzenie blogów – 25%
miejsce 6. Aktualizacja treści na stronach – 23%
miejsce 7. Tworzenie stron docelowych (landing page) – 16%
miejsce 8. Modyfikacja istniejącego kontentu – 16%
miejsce 9. Optymalizacja meta znaczników – 15%
najtrudniejsze działania pozycjonerskie

Podsumowując te wyniki widać, że w dzisiejszych czasach trzeba się skupić na dobrych treściach jeśli chcemy dobrze pozycjonować strony internetowe. Wszystkie te działania to tak naprawdę marketing internetowy.
Ranking dotyczy strona na całym świecie. Jeśli chodzi o najefektywniejsza działania SEO to w Polsce cały czas jest to chyba link building. Na polskim rynku firmy z branży SEO mają także duże trudności, związane z utrzymaniem i uczeniem klientów.
Rynek się cały czas zmienia i rozwija. Zobaczymy co się stanie w przyszłości…

Pobierz pełny raport z badania.

źródło:silesiasem.pl/najefektywniejsze-i-najtrudniejsze-dzialania-seo-do-wykonania-lista

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *